ett litet grrr

Min pojkvän säger att jag snarkar. VÄLDIGT högt dessutom. Men jag har valt att inte tro honom.
Vad jag däremot vet är att jag kan bli ganska så otrevlig under nätterna.
Jag har svårt för att ligga "utträngd" på kanten bara för den andra pesonen tycker det är mysigt med lite närhet. Och det är då  de så kallade morrningarna kommer till hands. Ett litet grr gör susen, sen får man ligga i fred.
En annan lösning är också den så kallade " fläka ut dig så mycket du kan" metoden.
Vilket i princip är precist vad det låter som.Du brer ut dig över heeela sängen. Eller iaf så mycket det går.
Till slut är det gullplutten som ligger där och balanserar på några millimeter längs ut på sängkanten.
Och du kan glatt sova vidare.

I dag är det onsdag, herregud vad dagarna passerar fort ändå! Snart är det helg!

Vackert väder har det varit med och nu värmer solen så jäkla gött!!!! Skulle kunna sitta ute hela dagarna.
Jag längtar till påsk och efter lite ledighet nu. Men det är inte allt för långt bort nu :).

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, då är vi två! Jag snarkar vanligtvis men nu sista månaderna i graviditeten har jag tydligen blivit så extrem att Johan måste lägga sig på soffan ibland ;)

2011-03-17 @ 20:29:52
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0