Nu dunstar det i glaset

Så har midsommaren 2011 kommit och passerat. Vad bjöd då årets sommar högtid på? 
Jag åkte till hoddal ( efter en hel del funderande) och åt god middag med mina nära och kära. En hel trevlig helg som avslutades med en superb jordgubbstårta ( som jag tjatade mig till av mamma :)).
I dag åkte vi till järvsö för att besöka marknaden och jo jag hittade en hel del faktiskt. En välkommen hem till oss skylt som nu pryder vår ytterdörr. Sedan köpte jag en minihandväska, perfekt att släpa med sig ut i de ljuva sommarkvällarna.

Jo sedan fortsätter ju projekt göra om gästrummet och nu har jag plockat ur alla möbler och spacklat hålen. Här näst ska maskeringstejpen på sen kör jag ;).
Lovar att en bild kommer när det är klart och tanken är att det ska stå klart till björnfesten den 7-9 juli.
Så häpp häpp, jobba på nu Linda :).

EN sak jag märkt är att man aldrig blir nöjd när man bor i hus :). Knappt har man målat klart ett rum föränns man vill göra om ett annat. Men har man energi så visst, då är det bara att jobba på.
Vi har ju en hel nedervåning att göra om framöver också så måla och tapetsera kommer jag nog få göra så jag blir nöjd.

Nu dunstar det i vinglaset. GLAD MIDSOMMA PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0