Nu är jag halvvägs till....

Som vanligt när semestern står inför dörren kommer snuvan och hälsar på. Tänk att det ALDRIG slår fel! Undrar vad det beror på? Aja huvudsaken är att den är borta till veckan när semestern börjar för min del.
Mitt största huvudbry just nu är hur jag ska kunna värva alla mina 27 nuvarande barn till myltan i höst? Känns som om det kan bli svårt?
Har börjat känna av seperationsångesten nu fast det är två månader kvar :).

I morgon händer det, då är jag HALVVÄGS till 50!! Jo jag fyller 25! Hemskt eller hur?

Tur jag jobbar hela dagen så kanske ångesten släpper lite ;)?

SNÄLLA lämna en kommentar! Annars hotar jag med att lägga ner bloggen!

Kommentarer
Postat av: Maria

Funkar inte att hota. Skaffa en räknare istället. :D



Jag fick i allafall en gokram av Gustaf jag i söndags när jag skjutsade Anja till Michaelas kalas.

2011-06-27 @ 21:57:24
Postat av: Emelie

Grattis på födelsedagen! :) Hoppas dagen blev bra trots jobb ;)

Kram

2011-06-28 @ 19:47:26
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0