Läs inte detta om ni är äckelmagade

Och kvällens planer sprack de med. Ni som är äckelmagade bör inte läsa detta inlägg.
David skulle på fotbollsträning runt 19 tiden igår kväll. Jag skulle vara duktig och springa en runda.
När jag sprungit en bit började magen bli orolig och efterssom det går magsjuka på mitt jobb vände jag och for hem. Väl hemma duschade jag och bosatte mig i soffan. David kom hem en stund senare och helt plötsligt vart det kört.
Jag har sedan 22 i går kväll fram tills 5 snåret i morse bott på toan sittandes på toastolen och spydde i skurhinken.
Japp det var alltså min tur att få magis...
Suck
Nu första har jag kunnat duscha och flyttat från sovrummet till tv-rummet.

Min värsta natt nånsin

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fy fan, jag lider med dig!

2011-06-17 @ 18:55:16
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Emelie

Usch vad jäkla trist! Hoppas du kryar på dig snart!

2011-06-18 @ 08:47:17
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0