Konstigt...

Är hemma hos föräldrarna en sväng. Första gången sedan swipp dog och det känns jätte konstigt.
Man förventar sig ju att han ska komma emot en flinandes när man öppnar dörren och att man hör honom strosa omkring i köket på morgon timmarna. Nu är det tyst och ensligt och det känns bara tomt.
Mamma och pappa har flyttat undan hundkojjan och tagit ner "linan" han gick på vilket gör det hela ännu mera konstigt. Dem sakerna har ju stått här i 13 år för bövelen!
I morgon ska jag åka upp till Lina ( där vår stuga står) och besöka hans grav. Jag gruvar mig redan, men samtidigt vill jag göra det. För att få ett avslut på det hela.
Jag hoppas han har det bra där uppe i himmelen och jag vet att han aldrig lämnar oss rent psykist.

Jag hoppas det är som dem säger, att tiden läker alla sår. För det här är ett riktigt köttsår isf :(.

Nä nu ska vi se framåt. Ha en trevlig helg alla blogg läsare och lämna gärna en kommentar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hälsa Swipp, Nikita och alla andra hundarna i skogen från mig! <3

2011-06-04 @ 11:25:07
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Emelie

Det gör ont och kommer göra det ett tag men det blir bättre, jag lovar...

2011-06-04 @ 11:38:32
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0