Jag dementerar!

Nää gott folk jag ÄR inte gravid. Herregud.
Det förra inlägget har med en helt annan sak att göra och jag vill helt enkelt inte gå ut med mer info förränns det är helt spikat och klart.

Annars då? Jo tack, jag och de flertalet skarpisarna som irrar omkringi vårt hus mår bra.
Skönt med lite sällskap i duschen lixom..eller inte!
Nedräkning inför semestern :). Den börjar v 27-30 och jag hoppas vi får en fin sommar i år.

Och som sagt så återkommer jag när jag har mer kött på benen ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tänk att det alltid är det första folk tänker på när dom ser såna inlägg, haha ;)

2011-06-02 @ 10:24:19
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0