Bye bye och ett hej hej

Mja att vitbetsa soffan var inte lika enkelt som jag trodde. Så nu har jag ist målat den vit och det verkar fungera bättre som tur är. På måndag ska jag till målaraffären och köpa färgen till väggarna i gästrummet. Sen fick jag ett mejl om att sakerna jag beställt är på G med så nu är det bara såå spännande och kul att få se hur allt kommer bli i slutändan :).

Jaha så blev min tjänstledighet tillbaka dragen idag. Tydligen kan man inte ha 2 "fasta" tjänster i samma kommun så jag fick helt enkelt säga upp mig. Bye bye hästhagen! Och hej hej myltan :).
Rolig start på midsommarfirandet...mja.

Firande ja, för min del blir det en tripp till byn i morrn och sean ska jag måla och pyssla här hemma. På söndag ska jag barnvakta svea i några timmar tills sara slutat jobba.
Ja det är min midsommar.
Men lika glad för det är jag :).
Glad midsommar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0