Kvarglömd i sängen

Någon vart kvarglömd i sängen i morse och denna någon var jag! Efter att ha sovit till 10-10.30 hela semestern bestämde vi att idag skulle vi minsann upp kl 8.
Klockan ringde och vi tryckte på snooze. Klockan ringde igen och åter tryckte jag på snooze. Ja så där höll vi på till halv 9 sedan tog sig sambon upp. Jag låg kvar och sa:
- snälla få upp mig med!
- jadå jag kommer strax svarade han och gick på toa, sen vidare in i köket och sedan så hörde jag bara en ytterdörr som smällde igen.
Hallå? Jag då? Nä jag fick minsann dra mig själv upp ur sängen. Nu sitter jag i soffan med en stor kopp kaffe och försöker vakna i. Vart sambon stack vet jag inte? Hmm...

I dag ska jag starta i gång med LCHF, inte för att gå ner i vikt utan för att alla som testat den metoden upplever sig mycket piggare och mår mycket bättre.
Ni kan läsa mera på www.lchf.se . En bra metod tycker jag, ingen svältdiet eller så utan mer en hormoniell kost och idag kickar jag igång..

spännande!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lycka till! Själv har jag insett att det inte är något för mig, i alla fall inte att köra strikt LCHF. Men att dra ner lite på onödiga kolhydrater är en god idé som jag lever efter i alla fall.

2011-07-29 @ 10:16:27
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag ska också försöka mig på LCHF när jag slutat amma. Körde ju det alldeles där innan jag fick reda på att jag var gravid och blev förbannad när jag inte gick ner utan bara gick upp. Det visade det ju sig att det inte var LCHFs fel utan Lillys, haha ;)



Hoppas ni får en mysig helg! Kram

2011-07-29 @ 21:07:06
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0