Jag fuskade bara liiite

Idag är det andra dagen jag går på LCHF och ärligt talat är det ganska svårt. I går tex åkte vi till leksand sommarland och vem blir inte sugen på glass och hamburgare då lixom? Nä jag fuskade faktiskt bara liite och tog en mjukglass. Mycke  grädde där i tänkte jag fast att dt även var socker i sket jag i ;).
Leksand sommarland var kul och dit vill jag åka flera gånger.
Nu sitter jag här och har jobbångest, första dagen efter semestern i morgon :(...NEJ!!!
Ge mig tillbaka mina 4 veckor...NU!
Men men bara en månad kvar nu sen drar jag :)! Åt bättre håll då enligt mig ;).


Kommentarer
Postat av: Mona

Mjukglass är den bästa glass du kan äta med tanke på kalorier å annat enligt viktväktarna iaf.men du behöver ju inte gå ner vikt!!Kul att ni gjort så mycke roligheter i sommar:)

2011-07-31 @ 19:14:47
Postat av: Emelie

Haha, snyggt att fuska där ;) Vi var också på Leksand Sommarland för någon vecka sedan men vi kände oss för gamla för det :p Men vi ska nog ta med Lilly dit någon gång :)



Svar; Ja, hon växer helt sinnessjukt snabbt! Snart är det ju ett barn och ingen liten bebis längre :S

2011-07-31 @ 19:51:19
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0