En underbar dag

Efter att ha jagat paket en hel vecka ger jag nu upp.
Jäkla leveransbud som slarvat bort MIN födelsedagspresent nån stans i sverige!!! Grr!

I dag har det varit helt underbart ute och jag har stekt i solen nästan hela dagen. På kvälls sidan vart det middag på myrgränd och ett kvällsdopp på sandtjärn. Det var faktiskt varmare än jag trodde.
Hmm när jag tänker efter har det blivit en hel del glas vin på sistone ( middagar hit å kalas dit) och det lär ju inte minska i helgen heller. MEN är det semester så är det! Får ge fanken i vinet efter smestern ist ;).

Nä nu ska jag njuta av en lugn kväll i soffan innan sängen kallar.

Förresten så ser jag inget fel i att uttrycka sitt medlidande med personer man tycker om, gör inte alla det??? Om det inte går dem vägen så att säga? Det måste väll finnas annat att lägga energin på än det JAG skrivit här?


Puss å hejj


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det lät som en perfekt sommardag! Det där med vin och alkohol är det ju lätt hänt att det blir lite mera av på sommaren, så det nog för dom flesta ;) Om man inte har barn förstås ;P



Svar: Nja, jag har tänkt ha Lilly hos dagmamma om det går av den anledningen att jag själv gick hos dagmamma som liten (när Carina Jönsson hade det tillsammans med några andra). Men vi får väl se hur det blir :)



Kram

2011-07-07 @ 09:44:27
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0