Counting the days

Vilken helg vi har haft det här i fjällen. Det har varit mysigt, men man kommer ju oxå komma ihåg den här helgen på ett tråkigt vis. Inte minst för alla otrevligheter som hänt i grannlandet utan för en del andra saker med. Mer behöver jag inte skriva för jag tror de flesta vet ändå. så oerhört tragiskt och ledsamt. Skänker en tanke till nära och kära åt dem det drabbat. 
Tillbaka till vistelsen här då iaf. Jag måste ju säga att det verkligen livar upp stämningen med ett litet barn i närheten. Full rulle hela tiden och nån tid för sömn finns inte på kartan!
Vi har gått två ganska så korta rundor uppe på fjället och uppehåll har vi haft under den tiden med. Helt fantastiskt! Att det regnat och åskat på kvällarna/nätterna gör väll inget? Då har vi ändå suttit inne och eldat, spelat spel och druckit/ätit massa gott. 
I morgon åker vi hem och jag går in på min sista semestervecka, känns ändå rätt ok. Nu jobbar jag bara 4 veckor till innan jag börjar på "ny kula" så att säga :). Längtar!

Over and out från Tänndalsfjällen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0