Veckans höjdpunkt!!!

Hmm inte varje dag man efterlyser två räkningar...varför har dem inte kommit än? Eller har jag en sådan tur att dem helt enkelt inte kommer föräns nästa månad då? Hoppas...
Nu har jag stängt igen dörrarna på förskolan och dem kommer inte öppnas igen föränns på måndag morgon kl 06.30...PUNKT!
Sista dagen i morgon som jag är hästvakt med. Har jag en riktig tur kanske jag får rida lite i framtiden med ;).

ÅÅå älskade fredag!!! Helger är helt klart höjdpunkten på en vecka och allra helst fredagar för då har man fortfarande lördagen på sig att vara ledig :). Jag ska inte göra så mycket tänkte jag...Rida lite och kanske åka lite på skidorna om förkylningen tillåter.
Har även förstått att trolldeg inte är min grej. Av två försök blev båda förstörda. Så nästa gång den saken skall göras hamnar det ansvaret på mina kollegor...De ni ;).

Nu är grabben med stort G i väg och hämtar thaimat till oss, jojo det ska va stort och flottigt på fredagar :).
Det är alltså David jag talar om, som är grabben alltså...Inte de dära om stort och flottigt.
Ja ni förstår säkert vad jag menar.

Ha en trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

David som i David? Så ni har hittat tillbaka till varandra?

2011-01-28 @ 19:26:52
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Linda

Japp det är DEN David jag menar. Ja vi har träffats en del under några månader nu och det har känts bra så vi gör ett försök igen :)

2011-01-29 @ 12:22:05
Postat av: anna

lycka till med david, ni är ju som gjorda för varann!

2011-01-29 @ 18:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0