Så kan det gå när fröken heter wallin

Fan va omringad av gravida människor jag blev då. Åå jag vill också!!!!!
Men förhoppningsvis ska det väll bli min tur nångång också.

Jag har ÄNTLIGEN kommit i underfund med varför det går så trögt med min skidåkning. Jag har glömt att lyfta skidan!
Joo det är sant...Himmel och pannkaka kan man sjunka lägre liksom? Nää tror inte  det va.

Jaa veckan pinsamma sak måste ju helt klart vara den när jag skulle spåra uåå barnens skidbana på sykesplätten brevid vår förskola. Jag föll pladask och tog mig inte upp så jag fick snällt knäppa av mig skidorna och ge mig. Och barnen fick snällt åka skidor på dagisgården ist.
Mmm så går det när fröken heter wallin i efternamn.

Nu är jag hästvakt i 2 veckor framöver. So wish me luck :).

Skickar här oxå samtidigt en liten hälsning eftersom jag aldrig verkar stöta på er ute på sveg.

Stort grattis till ER Johan och Emelie till tillökningen:)!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe, det är nog rätt svårt att träffa på oss för vi är så gott som aldrig ute ;) Tack tack :)

2011-01-12 @ 21:30:40
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Jag är inte gravid utan bara lite fet ;-)

Kram// A-K.B

2011-01-14 @ 13:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0