Jag SKA iväg...

Hemma från jobbet, både i går och i dag men i möra då ska jag tillbaka igen.
Mina halsmandlar är svullna och näsan täppt. Kan ju tillägga att det INTE  var så roligt just nu att vara hästvakt. Jag menar att åka i väg för att mocka och utfodra hästar när man inte mår bra är inte alls så kul. Men det är sista veckan nu, den 29 kommer Maria hem från thailand.
Åh jag skulle också vilja åka i från detta kalla sverige ( -25 i morse IGEN!). Tänk vad underbart det vore att bara kunna dra på sig en klänning och gå ut i den värmande solen när man vaknar på morgonen. Lite skillnad mot för att dra på sig ett 3 lager ställ med kläder och en bil som vägrar starta.
Hade man pengar skulle jag dragit för länge sen. Det är det som är så trist i november-januari för då sitter
" sviterna" sedan jul kvar. Alla paket man köpt...Men nu är vi snart inne i februari och då ska det väll ändå vara lugnt ett tag nu...Har en kusin som blir 6 (???!!!) men annars ska det inte slösas med pengar här inte! ALLT ska in på sparkontot för utomlands ska jag bara!!!

Ett ljus i tunneln är att vi faktiskt inte är allt för långt brta från våren nu...Tänk den härliga tiden i april när solen värmer och snön droppar från taket och man inte vill nått annat än att vara ute. Mmmm!!!!

Nä nu ska jag pälsa på mig och försöka ta mig ut i den typiska svenska vinterkylan..Burr...

Hörs och hej!


Kommentarer
Postat av: June

Ja Linda April ska bli härligt, och då har ju du en bror och en far som fyller år! En fyller ju sina modiga femtio tillochmed upp med plånboken bara glöm sparkontot. Kram på dej.

2011-01-26 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0