Inställd på lat

I går kom min "käre" broder med Fia på besök. Det var väldigt trevligt att få träffa hersskapet igen :).
Fick även nog av julen och slängde bokstavligen ner allting i en låda som jag märkte med " dont open untill next year" på.
Det är mysigt med jul och jag gillar att pynmta, men efter drygt en månad börjar jag bli less på pyntet.
Så nu går allt i lila och vitt kan man väll säga. Mycket vackra färger om ni frågar mig.
Flrsöker även ha huvudet på skaft men efter en längre ledighet är kroppen inställd på lat. Och det tar tid innan den kopplat om sig igen. Var på gymmet i går kväll för att försöka komma igång lite igen och dröm om min förvåning när min "träningskamrat" var en brandman endast i kalsonger. Eh är det så man ska vara klädd på gymmet i dag eller? Har jag missat nått?
Känndes ju lagomt så kul när han stod med sina 20 kilos hantlar och en annan stod brevid med 4 kilos..
Nä nästa gång ska jag allt se till att vara ensammen när jag är där. Annars lär man ju skämmas livet ur sig och det vill vi ju inte, eller hur ;)?

God fortsättning på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0