Wunderbeg och vitpepparkorn? Ja nu är det helg igen!

Linslusen Linda Wallin, känner ni henne? Jodå så att idag var jag med på bild och allt i LT.
Dem kom för att göra ett reportage om vår "tidsresa" som vi gjort med barnen på mitt jobb. Efterssom alla andra kollegor flydde vind för våg så fick JAG då alltså bli den som intervjuades.
Kul? Nä jag tyckte det bara var pinsamt!

Jag insåg just att jag inte bloggat något sen i tisdags. Fy på mig!!! Men så har jag ju haft fullt upp ( som vanligt).
Målaren är här för att måla om mitt kök så jag bor nu hos David. Det ser aningens stökigt ut hemma hos mig för tillfället. Men men.
Och nu har då magsjukan hittat in till vår avdelning. Inte så värst kul. Vi höll på att klä på barnen när man plötsligt hörde ett: Uäääk ( elle nått likande iaf) och sen var det kört. Handskar på och tork tork tork på kläder och golv, ut med de övriga barnen och sen ringa föräldrarna.
Ja man är riktigt rutinerad på de här nu.

Dagens mellanmål? ca 12 vitpepparkorn och ett glas vatten. Dagens middag? En tesked wunderberg. Uäsch!

Nu hoppas jag på en spyfri helg ( om det inte är pga av bakfylla då) Och önskar eder alla en fröjdefull helg.

Kommentarer
Postat av: far

fan jag som va dit till dig igår

2011-02-26 @ 08:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0