Så mycket för att göra ingenting

I dag skulle jag bara ta det lugnt och strosa på här hemma. Kom dock på strax före 12 att jag verkligen måste till Dollarstore och handla. Men jag har ju ingen bil, så jag fick klä på mig och gå dit och tillbaka. Hann bara in genom dörren och få av mig kläderna så öppnade jag kylskåpsdörren och såg hur tomt det var. Sedan fick jag sug efter att baka blåbärsmuffins så jag fick klä på mig allt IGEN och bege mig till konsum och hem igen.
Hann dock bara av med kläderna och plocka fram alla ingridienserna inför bakningen när jag insåg att jag totalt glömt att köpa mjöl. Jag visste att det fanns en påse hemma hos David ( som bor närmare mig än vad konsum gör), så jag fick klä på mig allt IGEN och gå till Davids hus och hem.. Det är ju 13 - ute så kläder behövdes!
Men sen kunde jag äntligen börja baka och nu sitter jag här och mumsar på en alldeles färsk muffin! Mums!

Jo jag väcktes av att en målare ringde på telefonen i går morse. Han skulle tydligen måla i mitt kök i veckan, men vad jag inte förstår är varför han då ringer kl 11 en lördags förmiddag?
Hmm..

Och på tisdag kommer äntligen min älskling hem igen!!! Å vad jag saknar dig!!!!!! Antar att jag tillfälligt kommer flytta till Tystavägen då igen. Men bara tillfälligt ;).



Kommentarer
Postat av: Mamma

jag hoppas bror din tackar dig för att du är så snäll och lånar ut bilen din:) ( finns det nån muffins kvar ifall vi ev dyker upp oförhappandes nån em :) kramis

2011-02-21 @ 18:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0