Ha´t och ta´t

Nä som jag förstod  kunde jag inte sova så värst bra i natt. Men iof så sover jag alltid dåligt när jag måste upp tidigt på morgonen efter. I morse var jag uppe 05.15 och i morgon blir det inte dirrekt bättre. SKa åka med 05.55 bussen till ö-sund för att gå en 2 dagars utbildning som lokal lärarutbildare. Fint va?
Sova på hotell ska jag också, så det är inte allt för synd om mig...faktiskt ;).

Många har frågat mig om vad vattenspinning egentligen innebär och tja...Du stoppar upp en slags skumgummipinne mellan benen och sprattlar i väg.
Eller ja det kanske inte är exakt så  men ja...ni förstår :).

Tandläkarbesök stod oxå på dagens agenda. Jag kan meddela att jag lätt har sveriges finaste tänder!!! Jag behövde inte komma på nått återbesök de närmaste 2 åren :)....tjoho! Jag gillar inte tandläkaren :(.

Nä nu måste jag packa väskan full med onödiga saker. Ha´t och ta´t!

Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Linda!När jag testa vatten spinning så hade vi typ långa ( kallar dom ostkrokar )som vi satt på och cyklade i vattnet med :)

Men jag undrar va du sysslade med som stoppar upp och sprattlar med benen?undra vem du är lik igentligen:) hihiiii

2011-02-06 @ 19:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0