Fan för snö!!!!!!!!

MEN!!!! Blir man le eller blir man LE! Hur kul är det att öppna porten ( som knappt går att öppna alls) och se ett enda hav av vit snö!!!! Jag fick pulsa i snö upp till  knävecken till bilen och där hann jag bara backa ut bilen innan den fastnade. Bråttom hade jag med!!! Och ingen traktor i sikte heller så jag fick glatt gräva mig fram för hand och efter en sisådär 15 min kunde jag slirande ta mig fram och ut frånparkeringen till den PLOGADE vägen.

Väl framme på jobbet kom det samtal från insnöade föräldrar. Fler än jag som hade problem alltså.
Nä nu jäklar får det väll vara nog med snö! Det  räcker mer än väl med det som redan kommit.
Så den jäkeln som önskar sig mer får allt dra ur mitt synfällt fortare än kvickt!!!  Fan för snö säger jag bara!!!
Och hör sen!!!!!
Nä ge mig plussgrader och strålande sol så kommer även den här lilla pessimisten att bli glader igen.

I morgon ska jag på 6-års kalas och det i förhoppningsvi snöfritt väder!!!!

Annars...ja annars så köper jag mig en enkel biljett till Bahamas...Så de så!!!!!
Nån som ska med?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Skönt att se att det är fler än jag som får psykbryt på snöeländet ;)

2011-02-11 @ 20:30:15
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0