Dilemman

NÄÄ jag glömde mitt godis på jobbet :(. Måste GÅ dit och hämta det efterssom jag är en snäll syster som lånat ut sin enda bil till brodern. Fast som tur är har jag en snäll pojkvän som låter mig få låna hans bil ist. Så det får bli en promenad till tystavägen och hämta davids bil :). Fin bilen som vi kallar den. Min bil är ju inte så värst fin sedan den hamnade i mina ägor...Hmrr...
I går var det utgång tillsammans med goda vänner. Jag, marie och victoria med respektive. 5 pers som härjade ( väldigt lugnt och civiliserat måste jag ändock säga) hemma hos mig. Jag har ju gamlingarna att tänka på.

Men ikväll blir det soffan, godis och melodifestivalen. Hoppas bara det är bättre artister ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0