Vi gör upp i spåret!

Så himla trist att ingen ( förutom Emelie då) lämnar kommentarer på mina inlägg. Tänk om alla som läste mina inlägg kunde lämna en kommentar. Vilken lycka det skulle vara för mig ;).
Dan före dan före doppardan i dag...Jobbar endast en dag till sedan får jag jullov.
I morgon är jag den enda personalen på stället så jag känner en stor press på mig. I gotta fix it! Fast iof så har jag bara 2 barn att ta hand om med så ;).
Vi ska ta en tur till Herrö och åka lite släde och bara mysa!
Har tränat i skidspåren 4 ggr hittils, i år ska jag klå  fetarslet från förra året!!!
Om du läser detta ditt feta arsel så möts vi i spåret!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad jag hoppas att du träffar på honom igen och att vi får ett utförligt inlägg om det mötet, så jag får dra lite på smilbanden åt det ;)

2011-12-22 @ 20:04:56
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com
Postat av: Angelica

Tss, jag kommenterar minsann då och då.

2011-12-22 @ 23:07:03
URL: http://drommaromhusochtradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0