Sleepio

Så vart det party av denna måndagen i julveckan. Inte för mig kanske men för sambon och några av hans vänner som kommit hem över julen. Tydligen hägrar Husky i vemdalen för dem ikväll.
En annan ska vara duktig och lägga sig tidigt, ska ju jobba all week.
Kan inte dirrekt påstå att jag är nå vidare social av mig, sitter här och gäspar som en galning.
Men så är det som sagt sista arbetsveckan innan lite julledighet så det är väll kanske inte så konstigt att man är trött heller?

I år har vi varit extra juliga av oss och tagit ner plastgranen som pryder vardgsrummet :). Inte dirrekt lika som en rijtig gran, men ändock.
Jag känner mig som ett litet barn, jag vill ha jul nu!! Jag vill öppna julklappar och umgås med nära och kära :)!!!
Nä nu funderar jag allvarligt på att koka kaffe så jag slipper sova kl 20.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0