Kan ni visualisera er en ormgrop?

Jaha så blev det ett oplanerat avbrott här i några dagar. Internet försvann i samband med stormen som drog in natten mot annan dagen. Jisses vilka vindar! Trodde hel huset skulle blåsa iväg ett tag!

Julen har varit lugn, både jag och david blev sjuk natten mot juldagen. Bägge vaknade runt 3-4 snåret och frös som två idioter. Sen har jag fortsatt att frysa ( tills idag faktiskt) medans David gick över till att svettas.
Så om ni kan försöka visualisera er en ormgrop...ungefär så såg vi ut när jag försökte värma mig på honom och han ville svalka sig mot mig.
Åkte hem till hoddal i går då pappa ska till sjukhuset i stan idag och ville ha sällskap. Här ställer man upp, med feber å allt!
Apropå hoddal och stormen så ser det ut som en krigszoon här!! Trä ligger huller och buller kring hela Buanvägen och till och med vindskyddet på soldäcket hos föräldrarna försvann i vindarna! 2,5 dygn fick hoddalingarna klara sig utan telefon, mobil och ström. Först igår kväll runt 20 snåret kom strömmen tillbaka. Vi i sveg klarade oss lindring med endast ett strömavbrott på några timmar.

Nä nu e´t vi far!
 Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mona

Du är snäll du gumman som följer pappsen:) medan jag arbetar å lagar maten till er hahaha

Moff & momma är också snälla som körde "lille bror din"till tåget i ljusdal!!Tack så mycket/kram

2011-12-28 @ 16:34:15
Postat av: Emelie

Fasen vad trist att ni missade juldagen. Hoppas ni kryat på er, hörde av sambon att David fortfarande var klen? Eller ja, han sa det igår iaf.



Det är lite halvtrist att dom är borta men samtidigt så brukar vi aldrig hitta på något speciellt på nyår så det blir nog inte så stor skillnad för min del ;)

2011-12-29 @ 20:15:34
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0