Aktiverad och klar :)

Efter att ha gått på basvarorna från Fitline nu i 3 veckor har jag även köpt till activizern.
Den jag vart pionröd utav hemma hos Pernilla på ljuspartyt. 
Jag känner mig piggare på mornarna men efter lunch kan jag få en down period där energin totalt tryter. Men inte längre för nu jäklar har jag bunkrat upp med både te versionen och "vanliga" formen av activizer.
Tog ett glas idag efter lunch på jobbet och det tog inte nån lång stund föränns det började sticka i ansiktet och jag vart ilröd, Kan låta otäckt men det är egentligen bara ett bevis på att den fungerar och att det "sätter igång" kroppen.
Bjöd David på ett glas nu före middagen och han vart oxå pionröd..hihi det såg ganska komiskt ut och han vart ganska paff. Kanske jag kan värva över honom så småningom ;).
Det kostar ju en del, men för mig är det värt det bara jag får hålla mig frisk i längre perioder.

Vanligtvis brukar jag komma hem från jobbet aptrött och vill helst bara ligga i soffan resten av kvällen. I dag när jag kom hem käkade jag middag och tänkte sedan hoppa in i duschen, men jag ångrade mig och drog på mig träningskläderna ist och stack ut på 45 min promenad :).

SKÖNT!!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jag har hört att vissa kan reagera så på Activizern men jag har inte varit med om det själv. Förrän igår. Tog den det första jag gjorde på morgonen, blev illröd i ansiktet, fick röda fläckar på bröstkorgen och mina armar blev tokvarma och kändes som om jag hade bränt dom i solen. Så det funkar ju uppenbarligen ;)

2011-12-07 @ 15:34:11
URL: http://trytoreadmymind.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0