sex dagar

Jo då så att nu har man gjort 6 dagar av LCHF och jag har verkligen försökt hålla mig till det oxå
( förutom snedsteget i Leksand då).
Jag ska väga mig igen i morgon bitti och kanske har det skett ytterligare en förändring, who knows ;).

Jag har gjort min första arbetsvecka efter semestern nu med och det har gått bra. Vädret har varit varmt och soligt och sådana gånger uppskattar jag verkligen mitt jobb. Vi kan ju själva bestämma om vi ska vara ute eller inne.
I går tog vi de stora barnen ner till sandtjärn och badade. Super härlig eftermiddag :).
För att återgå till LCHF så kanske jag kan tycka att jag är piggare nu än förut. Det känns så iaf.

I helgen åker jag till mamma och pappa för lite umgänge. Hoppas poolen är uppvärmd ;).

Puss å hejj från en glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0