Ovänner

Jag är ovän med min cykel! Efter att den jävlats och haft pyspunka konstant sedan jag köpte den ( och fast jag bytt hjul, slang, däck och allt) verkade jag tillslut få till det.
Jag kom ca 200 m sedan lossnade kedjan. Jag cyklade ju när den lossnade så jag var inte beredd på att cykeln i princip tvärstannade och som följd av det har jag en jäkligt otäck värk i muskeln på höger lår. Lär ju ha nått med det i går att göra, jag fick ju hoppa av i farten och försöka stoppa farten.
Jag fick alltså gå hem med cykeln och jag känner att jag satsar på en sprillans ny nästa vår ist för att hålla på med sådant här skit!

Cykeln hamnade i cykelstället och fick sig en välförtjänt spark av mig i min ilska.

Mucka inte med mig när jag är på dåligt humör!!

Kommentarer
Postat av: far

sparka på cyckeln? du blir bara mer lik mamma du för varje dag som går

2011-09-03 @ 08:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0