Ny start

Det har varit dåligt med bilder här nu på ett tag har jag märkt. Men det kommer framöver..Hoppas jag iaf.
I går var det avslutnong på ön och jag, Marie, Victoria, Madde och Jessica satt hemma hos marie och njöt av det ljumma kvälls vädret och god dricka förståss.
Själva avslutningen ( med Arvingarna) var ingen höjdare enligt mig, eller så var jag alldeles för nykter?
Gick hem runt kvart över 1 och i dag har det varit filmdag för hela slanten. Mysigt :).

I morgon börjar jag på nya stället :). Lite pirrigt är det allt just nu!!! Lär ju bli ännu mera pirrigt i morgon..
Det tar ju ändå iaf en månad innan man tycker att man känner barnen och föräldrar så pass att man vågar säga och göra lite mer. I början blir det ju mest att man observerar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0