Nu är det på riktigt

Måndag hela veckan eller vad är det nu man säger :)? Åtminstone känns det så just idag. Var så obeskrivligt trött i morse när klockan ringde och arbetsdagen har segat sig fram.
Bådar ju gott för resten av veckan.

På fredag blir det tydligen avtackningsmiddag för mig på mysen tillsammans med mina kollegor på Hästhagen. Det ska bli kul...eller ja kul kanske är fel ord men det känns kul att dem vill göra nått sådant för mig innan jag slutar ( shit nu är det verkligen på riktigt).
Måste erkänna att arbiggan tände till inom mig när jag kom hem från jobbet och såg den proppfulla diskhon. Kunde inte sambon min varit så snäll och diskat innan han stack till Härdal på f.m?
Jaja lika bra att ta ut aggresionerna med ett motionspass.

Off I go!

Kommentarer
Postat av: Mona

jajamän ut me skiten i friska luften stumpan:) så blir det bättre sen( men jag håller med om att disken skulle ha varit borta )kraaaam

2011-08-22 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0