Jag har gjort ett misstag

F'n jag åkte dit!!! I dag var det soppa/pannkaka till lunch på förskolan. Jag mitt nöt tänkte att ja men jag enbart soppa så blir det här bra. Tills jag insåg att soppan var full med spagettisar ja!!!
Klant arsel som man är så tröck jag i mig en pannkaka ( utan sylt) i ren desperation efter soppmisstaget.
Bara att starta om igen allstå.
Tycker förskolerna borde ha en vegorätt som alternativ rätt åt de andra rätterna. Alla äter ju inte allt så att säga ;).
Jaja nu ska jag sitta här och vara lite arg på mig själv ett tag för detta misstag. Förresten kollade jag upp antalet kolhydrater i rödvin och det var ca 5 g...Alltså klart godkänt enligt mig ;).
Bara att häva i sig!

Fredag i morgon gott folk!!

puss å hejj från en halvglad tjej

Kommentarer
Postat av: Mona

tänker du trösta dig med rödvin ihelgen gumman,kanske man ska ta sig dit & få sig ett glas:)

2011-08-11 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0