En släng av självömkan

Blev en spontan utgång i går...eller egentligen var det inte så "häft" ( som vi säger här i Hoddal).
Jag tjatade och gnatade på¨stackars marie tills hon kom hit och tillsammans hävde vi i oss 1,5 flaska vin.
Så gott som nyktra gick vi på fest där vi stannade i hela 20 min!!! Sen gick vi hem...Lika bra det.

I dag lördag var vi en sväng på loppisen vid storön. Sen tog vi med lill svea på Ica och fika :). Se där nu kom rimmet oxå ja....Och jo jag fuskade!! Skämmes tamme huen!!!!! Men i det stora hela har jag hållt mig stenhårt till det här. Det är en evighet sedan en godis kom in i min mun, chips med för den delen. Dricka drack jag nästan aldrig ändå så.
Det svåraste är frukterna. Jag älskar vattenmelon och frukter i alla dess slag. Dem är ett minne blott.
Buhu.

I går slog det mig som en blixt från en klar himmel..gud jag kommer sakna mina nuvarande barn nått alldeles fruktansvärt!!!!

Kommentarer
Postat av: Mona

Mmmm va gott det är med sallad som innehåller melon,tomater,paprika och lite annat smått & gott mums

2011-08-21 @ 17:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0