Det går neråt...på alla vis

Är inne på sista veckan på jobbet innan jag byter arbetsplats.
Gruvar mig för fredagen, kommer nog fällas en och annan tår tänker jag :(.
Men jag ser jätte mycket framemot att börja på myltan och jag tror det kommer passa mig bra att få komma dit.
Inte minst psykiskt.
Vägde mig idag och det går neråt. Vet att min lilla mamma inte vill höra talas om detta men jag gör det här för att må bra...och jag mår bättre.
Jag vet att du bara vill mig väl mamma!!!

Förresten verkar det bara vara just mamma som orkar kommentera inläggen nu för tiden. Snälla ägna en minut eller två till att lämna en kommentar....så är ni rar ;).

Dagens I-lands problem är att klädpaketet inte fanns i brevlådan när jag kom hem idag...hoppas på ett paket där i morgon då ist.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag förstår din mor - vart tar du dessa kilon ifrån?!

2011-08-23 @ 20:57:38
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Mona

Hmm tänk på att jag kanske är avundsjuk på dig & din karaktär som jag själv tydligen har tappat bort:( kram kram

2011-08-24 @ 17:41:36
Postat av: Emelie

Jag håller med Mona, jag blir också avundsjuk! Mitt ätande har ballat ur nu när Johan är hemma för mig. Samboätning deluxe ;P



Svar: Japp, vi gjorde sushin själv med kallrökt lax. Riktigt smaskigt!



Jag har börjat lugna mig lite vad gäller magsovandet men jag gillar det inte helt än ;)

2011-08-24 @ 20:23:37
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Ann

Mår du bra av att äta dieten eller av att se att kilona rasar?? Hmm..

2011-08-26 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0