Utmaningen har börjat!!!

Nu börjar utmaningen till beeach-11!!! Här ska tränas så man kommer i form igen!
Upptäckte ju när vi var i hogna att kondisen sjunkit till obefintlighet sedan jag var sjuk för ca 1 månad sedan.
Såå nu har jag köpt nya löparskor och börjat...ja löpa  ( läs springa) förståss ;).
Hittade ett ganska bra program i en tidningen som jag kör efter.
Tex Börja med att jogga lugnt i 10  min....Spring sedan allt du kan i 90 sek sedan vilar du i 3 min ( upprepa 3 ggr). Avsluta med 10 min joggning. Detta  gör man 3 ggr i veckan och utökar allt efterssom. Blandat med vanlig joggning utan intervaller oxå förståss.

Hittills känns det bra. Hoppas att min mentala styrka också ska öka så det inte ska kännas så tungt efter ett tag.

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vad avis jag blir! Jag vill också springa (jogga)! Men det får vänta tills efterkontrollen för min del, så man vet att kroppen är som den ska först :)

2011-04-26 @ 22:18:14
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com
Postat av: Mamma

Lycka till gumman:) (kom ihåg va du skulle tänka på när du är helt slut,så orkar du nog lite till)

2011-04-27 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0