Syr ihop min framtid

Vet ni vad jag sysslar med en helt vanlig onsdag? Vart ska man börja...tvättar, lägger in ren tvätt i garderoben, handlar, kastar skräp på återvinningsstationen, byter sängkläder, diskar och hör och häpna..SYR!!!
Jag håller på att sy igen hål i mina leggins ( nu låter jag som världens fattiglapp)..
Älsklingen har bjudit på mat :). Hemma gjord potatismos och köttbullar...mums!

Jo förresten, jag ska säga upp kontraktet på lägenheten. Det är dags för att se om vi kan leva ihop på riktigt. Den här gången SKA det funka. Det käns bättre än sist. Hoppas det håller i sig med.

Älskar våren!!!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Håller tummarna för att det funkar bättre den här gången då :-)

2011-04-06 @ 21:13:30
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Emelie

För att undvika frustration så rekommenderar jag att du köper nya leggings på Ica ;) Vad kul med flytt, känns det bättre så kommer det nog bli det också :) Se bara på hur det löste sig mellan mig och Johan ;)

2011-04-07 @ 21:22:33
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0