Resultatet från igår? Huvudvärk...

Jag fick ett förslag från min vän Marie om att grilla igår kväll.
Jätte kul tänkte jag och tog på mig att handla grejorna som behövdes.
En engångsgrill är inget att leka med mina vänner....Vi fick inte ens nån mat. Eller jo det fick vi faktist för vi stekte köttet. Antar att ni luskat ut att grillen inte ens gick igång? Stämmer!

Så efter 1,2,3,4,5,6 cidrar senare skulle vi gå till svegskrogen som ju hade trubadur kväll.
Trevligt...
Och efter ytterligare x antal drycker sitter jag nu här med en ovälkommen huvudvärk.
Usch, hade glömt hur det var att vakna bakis och det är INTE dirrekt kul.

Nää nykterist, det är det man ska vara helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

haha du har mycket kvar att lära dig än stumpan:) minst varannan vatten vet du ju!bättre lycka ikväll da:) ha så kuuuul, kram

2011-04-30 @ 19:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0