Nu är det gjort

Nu är det gjort. Lägenheten är uppsagd till den sista juni. Och jag ser framemot detta!!
Nu ska livet börja!!
Idag mina vänner är det veckans bästa dag, fredag!!! Ikväll ska jag mysa i soffan framför nått rba på tv´n.
Nu mamma och mormor har sista minuten resorna kommit fram med ;). När drar vi???
Veckorna flyger fram och tänk att det snart är påsk!!! Här ser ni en kärring som kommer flyga runt sveg på skärtorsdagen iaf ;). Iaf tillsammans med barnen på jobbet.
Veckan innan ska familjen till fjällen och släppa loss...i backen alltså.
Längtar är ordet!!!

Efterssom jag inte har nått mer att tillägga här ger jag upp. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja nu får vi hjälpas åt att kolla priset:) tänk va härligt det skulle va att få komma till värmen ett tag!!!!!

2011-04-10 @ 15:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0