Ljuvliga morgon...

Mmm så ljuvligt det är att vakna till : Hörru, om tio min måste du skjutsa mig.
Jaa det var bara att kliva upp och masa sig iväg. Skulle gissa att jag skrämde en och annan morgonpigg sak efter vägen så som jag såg ut i hår och ansikte ( morgonen är INTE min vän).
När David då kommit ombord på spelarbussen hade jag inget annat för mig. Eller jo...jag ringde till mamma som föreslog att vi skulle åka till Hogna och kika in stugan vi ska bo i här framöver. Och det skulle ju till råga på allt bli kanon väder så lite solning skulle sitta fint.
Så vi åkte.
Och där blåste det storm, så nån solning vart det inte tal om.
Vi tog bilen tillbaka hem och här sitter jag nu och inväntar mat. Jo det gäller att passa på ;).

Senare ikväll ska jag hämta David med bussen ( om han är snäll). Och sedan blir det myskväll!!!!
I like weekends!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hmmm vår vanliga otur:( men det va ju iaf plus grader:) men hoppas på bättre väder när vi ska dit nästa gång!!!

2011-04-02 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0