Hej hej

Hej hej måndag, hej på dig måndag...Ja vadå, man måste ju försöka vara liiite possitiv iaf?
Vad har hänt i mitt röriga liv undrar ni?
Inte så mycket säger jag ;).
Jo jag har börjat "tjuvflytta" in till David igen. Men jag gör det när han inte ser.
Man får ju inte vara allt för framfusig lixom ;).
Den eländiga bihåleinflammationen har nu ersatts av en något mildare förkylning. Så nu ligger man och kippar efter andan nätterna igenom. Fast jag har nässpray.
En liten tröst är att David är minst lika snorig så vi ligger där och snorar i kapp. Ni ska höra vilka fina stämmor vi kan få ihop.
Exemepelvis: host host snörvel.....Eller varför inte: Snörvel, host host?? JA ni ser ju själva.

Nä nu ska jag kika efter billiga utlandsresor i LT. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0