Flåsande efter vägen

Ok lite uppdatering på träningsfronten....Som jag skrev förr tränar jag efter ett speciellt program.
I förrgår sprang jag intervaller i allt som allt 30 min och det var fruktansvärt tungt. Men det gick.
Idag stod det 20 min snabb jogging på schemat, så på med skorna och i väg!
Flås flås och ja...en hel del mera flås sen var jag framme och kunde äntligen vända igen. Men innan jag vände stod jag flåsande och försökte hämta andan ett tag. Tur det var ganska öde där jag stod och att den enda levande varlelsen som såg mig råkade vara mammas väninna Cila :).

Sen flåsade jag hemåt igen och dog på¨trappan utanför där jag bor.
Nu sitter jag ändå nöjd över mig själv i soffan och här stannar jag resten av kvällen!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0