Vad gör vi? Nu kör vi!!!!!

Jaa men nää det är väll dumt att bryta fina gamla traditioner eller vad säger ni?
Jag pratar alltså om mina och Maries vinkvällar. Yes thats right nu kör vi i gång igen!
Ljusen är tända, chipsen ligger i skålen på köksbordet och vinglasen är framställda.
VAD GÖR VI? NU KÖR VI!!!!
Vill också passa på att förtydliga att dessa vinkvällar äger rum bakom stängda dörrar. Alltså utgör vi ingen som helst fara för allmänheten.

Och dagarna kommer och går...Nu kommer snart den här mörka och kalla årstiden...BLÄ!!!! Kan vi inte spola fram till jul och nyår ist? Och sen spolar vi fram till mars-april...De ljuva vårmånaderna när solen värmer och snön smälter på vägarna =)!!!
JUST LOVE IT!!!!

År 2010 visade sig ju vara ett år med många ändringar och "överraskningar". Undrar just hur år 2011 kommer bli? Hoppas det kommer bli ett bra år!

Har också en ny sak att lägga till på mitt CV..(Förutom att jag tvättar med maskinluckan öppen alltså.)..Jag kan bara inte använda min konservöppnare!!!! Tänk att vi alltid ska bli så osams han och jag!!!!
Som hämd åkte jag och köpte 2 andra konservöppnare...HA!!! Där fick han så han teg!!!!!!!

Nä som sagt VAD GÖR VI? NU KÖR VI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0