Slocknad julgris

Efter några nätter med en sömn som är sådär slocknade jag som en julgris i sängen i natt. Typiskt att klockan skulle ringa så tidigt bara för det :/.
I går efter jobbet somnade jag på soffan här hemma bara för att vakna i panik 20 min senare av att jag trodde att jag hade försovit mig till jobbet. Det tog en stund innan pulsen lagt sig igen kan jag lova!!!

Jaha så var det tavlorna ja. Har ju köpt lite tavlor som jag ska hänga upp på väggen i tv-rummet för att dämpa akustiken lite. Men spikarna bara vek sig så nu har jag kallat in kavaleriet( dvs pappa då).
Att packa inför helgen står på agendan typ i dag eller imorron. Men jag vet de fan vad jag ska packa???
PANIK!!! Jag hatar att packa för då inser man att man inte har några kläder...

Beställde kläder från Gina tricot och självklart blev en en dubbelbeställning av allt...Som alltid när jag ska beställa nått. Så om ni skulle råka se mig i "lika" tröja några dar på raken så är jag inte äcklig...jag har bara 2 st ;)...

Nä nu måste jag iväg på jobbet...I dag är det återigen jag som öppnar stället....
'
Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0