Skit dag!!

Nu är världen helt upp och ner! JAG av alla människor, jag som inte visat ett enda uns av intresse för val satt i går ända tills kl 23 som klistrad framför valvakan!!!! People what is happening?????

I dag är det en riktig skit dag..käns som allt gått fel..
Så jag beslöt mig för att ta mig en lugnande promenad när jag kommit hem. Och den var lugnande...Ända tills spöregnet kom.
Jag gick från att promenera till att spurta på mindre än 10 min...

Så väl hemma igen och stelfrysen tog jag en varm dusch..Det gick ju bra tills jag skulle klä på mig och bröt av galgen som koftan hängde på.

Skit dag? Ja jag tror det!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

De bästa med en riktig dålig dag:( är att allt kan bara bli bättre nästa dag:)kraaaaaaam

2010-09-21 @ 16:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0