Hur lyckades vi?

Äter vindruvor och dricker te framför tvn en ruskig höstdag. I bland kan det faktiskt vara mysigt med höst.
Var ute på en promenad efter jobbet i dag...alltid lika skönt.
Och inte lika äventyrlig som igår när jag och marie lyckades gå vilse uppe vid svegsdammen.
Ja jag vet, hur lyckades vi????
Enkelt...vi gick in efter en stig...kom fram till en okänd stuga...en ilsken hund jagade in oss i skogen...vi gick över stock och sten och över blöta myrar innan vi kom fram till en åker där en traktor slog...Efterssom de skulle sett dumt ut att ploppa upp där utan anledning gömde vi oss i skogen tills traktorn försvunnit sedan smög vi längs husväggen tills vi hittade en väg och tada!! Vi hittade bilen en 30 min senare..

Mmm jag vet...hur lyckades vi?

Kommentarer
Postat av: Mamma

håll er till Svegs upplysta gator hädanefter så går de nog bra:)hihihi

2010-09-22 @ 19:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0