Det har äntligen hänt!

ÄNTLIGEN!
Efter många långa dagar av väntan och längtan har det ÄNTLIGEN hänt!!!!
Jag har äntligen kunnat köpa toapapper igen!!!!
Eller ja, jag har kunnat köpa toapapper efterssom jag fått lön idag...Alltid ett välkomnande tillskott på det allt mer tomma och ekande kontot.
Gudarna ska veta att den sista toarullen levde ett långt och utdraget (haha) liv..Så det var med en lättnandes suck som jag drog av de sista flikarna och knövlade ner toarullen i soppåsen i morse.
Nu har jag nyss kommit tillbaka från en tur ner till Dollars där jag inhandlat 6 nya rullar. Bara att låsa in sig på toa nu då ;).

Tack för ett bra möte kära kollegor förresten. Absolut ett av de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0