Dags att pröva mina vingar???

Hmrm...Ja jag är ju känd för att kunna vara väldigt impulsiv av mig och jag kan nog inte mer än säga att det nog är sant.
I går på rasten satt jag i vårat personalrum och surfade runt på nätet. Jag fick syn på en annons om en aupairsida och jag tänkte att ja jag kan ju alltid skicka in en intresse anmälan.
Jag har haft mina funderingar på aupairyrket förut men inte varit så sugen på att vara hemifrån i ca 1 år.
Men det som var så bra med denna sida var att dem erbjöd en att kunna vara borta allt från 1 månad upp till 1 år. Jag tog 1 månad som ett minimum och 6 månader som högsta tänkbara.
Landet jag valde blev USA...Så ja, jag har inte fått nå svar än och hur jag reagerar OM jag överhuvudtaget får nå gensvar vet jag inte...Troligen åker jag inte, är ju så hemma kär ;)...Men visst vore det skoj att pröva och speciellt om man kan stanna bara 1 månad..Det vore ju en bra och mjuk start lixom.
Och jag har ju rätt till att söka tjänstledigt från mitt jobb, så arbetslös blir jag inte heller...

Kanske det är dags att pröva sina "vingar" nu???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0