Dagens fundering

Dagens fundering handlar återigen om min kära granntant. Är hon egentligen en tant?
När hon ligger och hostar om kvällarna låter hon mer som en man.

Kanske är hon en sån dära tant med en väldigt maskulin röst?

Jag har faktiskt aldrig ens sett henne..hmm...

I går gick jag hem från jobbet. Började känna mig ganska så vissen på förmiddagen. Och ska jag vara ärlig hade jag känt mig vissen redan från kvällen innan med. Men man ska ju alltid pröva, dum som man är. Och givetvis kom förkylningen som ett oönskat brev från socarna i brevlådan i morse.

Funderar på om jag kanske ska ta en tripp hem till min kära familj i helgen och nysa lite på dem..hehe...eller vad säger du pappa ;)?
Närå, självklart ska jag ligga i karrantän eller vad de heter här hemma i lägenheten.
Har jag sagt att jag trivs väldigt bra i mitt nya hem? För det gör jag..och jag verkar inte ha fått nå objudna gäster som följt med mig hit heller.

Självklart tänker jag mycket på David och på det vi hade tillsammans...men livet går vidare...och förhoppningsvis gjorde jag rätt val.
Tiden lär väll utvisa det....


Kommentarer
Postat av: Anna V

Härligt att höra att det känns okej =)Måste få komma & se ditt nya hem någon dag.. när du blivit frisk, Jag & Matilda dyker förbi någon dag.. hör av mig innan =)

2010-09-02 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0