Dagarna de går och går

Och dagarna går och går...I morgon är det måndag....IGEN!!
Ska veckorna enbart bestå av måndagar??? Det börjar kännas så nu snart.
Jag har varit hemma i Hoddal över helgen hos mamma och pappa. Det är skönt att kunna åka hem och "bli lite uppassad" ;).
Men nu är jag åter i mitt hem där jag dagen till ära tvättat i min lagade tvättmaskin. Pappa kan han =)!
Efter maten åkte jag och Marie en runda längs "havet" för att kolla om björnarna är ute " så här års"...
Haha ja jag garvar gott åt dem där kommentarerna än marie =).

Till helgen händer det saker minsann. Då ska jag nämligen till Östersund för att gästa allas vår Bojan!!!!!!!!
Wohoo!!! The city here I come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0