Vilket jävla.......

Ruggit väder där ute..Löven blåser omkring och graderna har sjunkit illavarslande lågt. Kan bara betyda att vintern närmar  sig. Förresten så förgylldes dagen av en hagelstorm. ÅÅ va mysigt det var...eller inte.

2 par skor har jag fått slänga med. Dem hade helt enkelt gjort sitt. Sådan tycker jag enbart är trist! Men men jag har ju tekniskt sett rätt till att införskaffa mig nya nu eller hur ;)?
Mamma spar din kommentar, jag vet vad du tänker säga! Så många skor har jag inte!!!

I dag invigde jag vinterjackan för i år.
Bara överdragsbyxorna kvar nu!!!

Laddar upp en fin höstbild...


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Joooo Linda, du måste ha MÅNGA skor.

Jag frågade ju dig häromdagen. Står säkert ett par andra där idag. Åker och kollar nu.. ;-)

// AKB

2010-10-15 @ 08:34:18
Postat av: Angelica

Tja, här har vi snö såatteh...

2010-10-18 @ 12:17:25
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0