Spetsad vin..ja de säger sig självt

Å herre gud vilken lördag. Och jag menar det INTE på ett bra sätt!
Tänk att en kväll fylld av förväntningar kan få ett sådant slut.
Vart askalas på förfesten hos kin marie och fick snällt gå hem och lägga mig.
Att jag mådde som jag mådde dagen efter förklarades efter att det kommit fram att en av killarna på festen hällde sprit i mitt vinglas när jag inte såg.
Konstigt att allt blev 3 dubbelt? Nä precis.....

Så efter 7 timmar på toa golvet vill jag härmed bara säga tack till den personen....Jag fick verkligen en jätte rolig lördag och en ännu mer rolig söndag tack vare dig.

Återigen Tack

Kommentarer
Postat av: far

Du vet ju va vi brukar säga om Sveg Gumman:) Det är ganska omoget att göra sådär, men det är bara att ge igen med en feeet smäll kram/mamma

2010-10-25 @ 19:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0