Im gonna ride a.......

Today im gonna ride a horse!!!!

Eh ja jag ska alltså ut och rida en sväng...igen...Börjar få kläm på det här nu igen..
Det är ju ungefär som med cykling man glömmer aldrig hur man gör, men ringrostig är man ju innan man kommit in i det igen lixom.
Som de flesta säkert vet har jag varit hem till byn i helgen. Där var lika lugnt som alltid.
Dem hade loppis på folketshus och jag fyndade helt nya stövlar som har kostat 399:- som nya och jag betalade endast 50 :-. Självklart slog jag till och köpte dem. Fanns inget att snacka om ju.
Sedan har jag ränt runt hela byn som en illbatting för att hinna hälsa på så många som möjligt i familjen.
Tur att man har sina nära och kära så pass nära som man har.

Vad händer mer då? Tja det är ju inte allt för länge kvar till jul! Dags att börja inhandla julklappar...
Shit vad tiden flyger iväg!!!! Innan man vet ordet av det står vi snart och gal nått om att helan går osv...
Följde med mamma till motionsspåret i går. Jag höll bokstavligen på att dö innan jag kom tillbaka till bilen. Måste verkligen jobba på den här kondisen alltså.
Eller så var det helt enkelt rödvinet från fredagen som gjorde det ;).

Nä nu ska jag inte sitta här nå mer denna härliga söndag.
Tjoflöjt på er!!!

Kommentarer
Postat av: far

ja du har tur du som bor i stooor sveg.där händer ju allt,som till exempel att bränna däck mitt i natten

2010-10-17 @ 18:51:23
Postat av: Angelica

Jo nog blir man ringrostig allt... Huvudsaken man kommer ihåg vad som är bak och vad som är fram, och hur man tar sig upp (även om det kanske behövs hjälp) ;-)

2010-10-18 @ 12:19:30
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0