Gäsp....

Gäsp, så var det fredag igen. Och med den kom tröttheten...givetvis.
Är det inte typiskt att när man äntligen efter en hel arbetsvecka ska få vara ledig, så blir man så trött att man slocknar i soffan redan kl 21?

I möra ska jag rida igen.
Är riktigt glad över att min kollega erbjöd mig att då och då få låna hennes islänning ( Häst rasen alltså ;) ).
Sist jag red var ju när jag var ca 15 år så ja...typ nio år sedan då alltså. På tiden med andra ord!!!!

Nä undrar jag om man ska vända på sig i soffan och sova vidare denna fredags kväll.

Trevlig helg på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kanske va fredags tröttheten som satt i även på Lördags kvällen me da :) Hoppas du är pigg å allert nu iaf,kraaaaaaaamis

2010-10-24 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0